preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Brojač posjeta
Ispis statistike od 14. 2. 2017.

Ukupno: 406737
Ovaj mjesec: 2956
Ovaj tjedan: 865
Danas: 25
Carnet novosti
Erasmus+KA1 projekt "Škola je fora - zaIGRAJMO se i učimo!"-
 


(Ova publikacija odražava isključivo stajalište autora publikacije i Komisija se ne može smatrati odgovornom prilikom uporabe informacija koje se u njoj nalaze.)

Koordinatorica projekta i urednica stranice : Marica Celjak

 "Škola je fora - zaIGRAJMO se i učimo!" Erasmus+KA1

LOGO

Nakon što je prošle godine odobreno financiranje projekta "Kroz različitost do izvrsnosti" u sklopu Erasmus+ KA 1 programa (mobilnost pojedinaca), i ove je godine Agencija za mobilnost i programe EU visoko ocijenilo i odobrilo financiranje projektnog prijedloga OŠ Bedekovčina pod nazivom "Škola je fora - zaIGRAJMO se i učimo!" u iznosu od 12.758,00 eura. Projekt će trajati 24 mjeseca (početak 2. rujna 2019., završetak 1. rujna 2021.), a u mobilnostima će sudjelovati ukupno 6 djelatnika OŠ Bedekovčina - Marica Celjak, Melita Ogrinšak, Andrea Mokrovčak, Lorena Videk, Petra Vuković i Sunčica Ban.

 

                                                                           Radi pandemije trajanje projekta je produženo do 9. mjeseca 2022.

Projekt „Škola je fora - zaIGRAJMO se i učimo!“
Nakon što je tijekom ožujka i travnja 2018. godine u OŠ Bedekovčina provedeno opsežno samovrednovanje, obradom i analizom prikupljenih upitnika, s naglaskom na odgovore i stavove učenika, jasno su se izdvojila dva područja u kojima je nužno unapređenje. Jedno područje definirali su učenički odgovori na anketne tvrdnje koje se tiču opće emocije učenika prema školi i zanimljivosti nastavnih sadržaja i načina predavanja učitelja, a drugo područje učenički odgovori na tvrdnje vezane za međusobne odnose učenika u školi. Odgovori učenika u velikoj su se mjeri podudarali s rezultatima praćenja i analize uspjeha učenika, gdje se kod određenog dijela učenika utvrdila niska razinu usvajanja odgojno-obrazovnih ishoda, što je na kraju rezultiralo i relativno lošim uspjehom.  I kod međusobnih odnosa među učenicima analize upućuju na lagani porast neprihvatljivih oblika ponašanja i isključivosti te međuvršnjačkih sukoba ili nasilnih oblika ponašanja među učenicima. Kako bismo u čim većoj mogućoj mjeri povećali zainteresiranost učenika za nastavu i školu (a samim time poboljšali njihov uspjeh) te poboljšali klimu u razredu i školi, nužno je dodatno osposobljavanje i usavršavanje učitelja i stručnih suradnika, kako na području novih metodičkih i didaktičkih principa te inovativnih metoda u poučavanju, tako i na području razvijanja soci-emocionalnih vještina i kvalitetnog suradničkog odnosa učenik-učenik i učenik-učitelj. S obzirom da igra potiče maštu i kreativnost te je učenicima najzabavniji oblik učenja, gdje ujedno dolazi do razvoja komunikacijskih i opće socijalnih vještina i jačanja osjećaja pripadnosti i prihvaćanja, implementaciju igre u nastavni proces vidimo kao velik potencijal za unapređenje navedenih prioritetnih područja unapređenja škole. Ukupno u projektu i timskoj mobilnosti sudjeluje 6 zaposlenika škole; dvije učiteljice razredne nastave, dvije učiteljice engleskog jezika, vjeroučiteljica i stručna suradnica pedagoginja. Navedeni učitelji i stručni suradnici svojim profilima obuhvaćaju stručna područja i ciljane skupine učenika gdje se pokazala najveća potreba za unapređenjem. Nakon osmišljavanja projekta, odabrani i uključeni učitelji i stručna suradnica su putem eTwinninga i SEG-a odabrali edukacije/mobilnosti koji odgovaraju ciljevima projekta i potrebama škole, vezanim za unapređenje kvalitete nastave i prevencije neprihvatljivih oblika ponašanja. Odabranim mobilnostima će učitelji i stručni suradnici putem edukacija, upoznavanja drugih obrazovnih sustava i primjera dobre prakse, dobiti najkvalitetnije i najprimjenjivije nove spoznaje i iskustva koje će kasnije diseminirati na stručnim aktivima, razrednim i učiteljskim vijećima i roditeljskim sastancima u OŠ Bedekovčina te ih implementirati u nastavni proces u Osnovnoj školi Bedekovčina, a kako bi se povećao interes učenika za školuočuvala i podigla razina izvrsnosti koju škola ima te trajno poboljšala psihosocijalna klima i odnosi među učenicima. Na taj način će svi učitelji i stručni suradnici OŠ Bedekovčina biti upoznati s novo stečenim znanjima, vještinama i iskustvima, a roditelji i učenici će biti dodatno educirani. Osim što će svi dionici odgojno-obrazovnog procesa u OŠ Bedekovčina steći nove nužne kompetencije, očekivani dugoročni rezultati projekta su povećani interes učenika za nastavni proces i veći uspjeh u odgojno-obrazovnim postignućima, koje će za posljedicu imati osjećaj zadovoljstva i ispunjenosti kod učenika, učitelja i roditelja.

Vidljivost projekta osigrali smo i na E-Twiningu gdje smo kreirali projekt baziran na ovome ali smo ga i proširili kroz suradnju s vanjskim partnerima i novim aktivnostima. Više na http://os-bedekovcina.skole.hr/skola/projekti/etwinning_projekt_school_is_cool_let_s_play_and_learn_

 

VIŠE O PROVEDBI PROJEKTNIH AKTIVNOSTI:
http://os-bedekovcina.skole.hr/skola/projekti/etwinning_projekt_school_is_cool_let_s_play_and_learn_


Prva mobilnost u okviru Erasmus+ projekta OŠ Bedekovčina, „Škola je fora - zaIGRAJMO se i učimo!“ – 4. – 8. Studenog 2019., Pirej, Grčka

 

Od 4. do 8. studenog obavljena je prva mobilnost dvogodišnjeg Erasmus+ projekta Osnovne škole Bedekovčina Škola je fora - zaIGRAJMO se i učimo!“.Pedagoginja Petra Vuković boravila je 5 dana u Pireju na tečaju „Innovative Teaching Methods“ organiziranog od strane osiguravatelja tečaja IDEC, Pirej, Grčka.Na istom tečaju je sudjelovalo 14 kolega iz Španjolske, Italije, Litve, Njemačke i Mađarske iz srednjih i osnovnih škole, fakulteta, privatnih i javnih škola.Tečaj je obuhvatio sadržaje uz inovativne metode nastave kao što su: projektne metode, debata, umna mapa, etička dilema, mapa regije, igra, drama… Sadržaji su prezentirani kroz teorijski dio i praktične vježbe kroz koje se naučeno provjeravalo, uvježbavalo i nadograđivalo.

Evo što nam je otečaju ispričala Petra:

Tečaj je bio jako dobro organiziran, stručni predavači. Grupa je bila zainteresirana za rad, a istovremeno zainteresirani za druženja i prijateljstva.Agencija IDEC osigurala nam je razgledavanje Atene i Pireja pa sam tako imala priliku vidjeti Atensku akropolu te njihov muzej. Atenska akropola nalazi se na jednome od brežuljaka u atenskoj dolini naseljenome još u neolitičkom razdobljuDio je grada na uzvisini, strmu brijegu, koji dominira okolicom, utvrđen i opasan kamenim zidinama.Također, imala sam priliku isprobati njihova jela koja su zaista jako fina, ali i zasitna. Njihovo tradicionalno jelo Souvlaki s tzatziki umakom je jako fino (slično našem kebabu u lepinji).Koliko god smo se trudili ne izgledati kao turisti, to nismo mogli izbjeći jer je kod njih bilo 25 stupnjeva i mi smo bili u kratkim rukavima dok oni već imaju jakne na sebi.

 

Sredozemno more je u ovom periodu još uvijek jako toplo i pogodno za kupanje.

Kroz razgovore s ljudima iz grupe uočila sam da Hrvatska u obrazovanju ne zaostaje za Europom. Svi se susrećemo sa sličnim problemima u odgoju i obrazovanju, ali su na tečaju sudjelovali jako motivirani ljudi pa se vidjelo na njima da svaku situaciju nastoje riješiti što kvalitetnije i da se trude postići što više u obrazovanju djece i mladih.

-objavila Marica Celjak

2020. godine pandemija Covid 19 uvjetovala je promjene u planiranim mobilnostima , redovito smo pratili obavjesti i savjete koje smo dobivali na on-line satancima i putem platforme  AMPEU

22.-26.3.2020. sudionicama u projektu upućen je Upitnik o provedbi projekta (desk monitoring), a rezultate smo poslali Agenciji.

22. srpnja 2020., koordinatorica je sudjelovala na on-line satanku "Opće obrazovanje, KA1 - projekti u provedbi"-

 (Teme :1.Stanje KA1 projekata vezano uz pandemiju koronavirusa SARS-CoV-19

            2. Pitanja vezana uz pravne i financijske aspekte provedbe projekata mobilnosti u području općeg  odgoja i obrazovanja 

Izvješće – u prilogu.

 2.travnja dobili smo : Upute o postupanju prijave i evidencije mobilnosti u slučaju više sile u kontekstu situacije širenja koronavirusa

27.4.2020.  Sastanak školskog tima (Zoom)

       Tema :Provedba projekta 2019-1-HR01-KA101-060654 u uvijetima COVID-19

 


25-29. svibnja 2020. TJEDAN ŠKOLSKE IGRE U NAŠOJ ŠKOLI

Nakon što su se učenici nižih razreda vratili u školu odlučili smo uz poštivanje epidemioloških mjera organizirati cijeli tjedan pojačane aktivnosti bazirane na igri .Također smo jedan dan posvetili igrama na otvorenom. To su bile igre koje su nakon istraživanja prošlih vremena prikupili učenici viših razreda . Kako je to izgledalo možete vidjeti u priloženim fotografijama i u galeriji.

Također smo se na taj način priključili aktivnostima na nivou Županije vezanim uz obilježavanje dana vezanih za prevenciju ovisnosti - "Igrajmo se, živimo zdravije" https://www.kzz.hr/obiljezavanje-znacajnih-datuma-vezanih-za-prevenciju-ovisnosti-film-igrajmo-se-zivimo-zdravije

https://youtu.be/Ol39oFrsZX0

 


29.01.2021. je održan sastanak sudionika na projektu:

Dnevni red: 
1.Analiza provedenih aktivnosti- izvješća sudionika
2.Mobilnosti- analiza trenutnog stanja i projekcije budućih realizacija
3. Svjetski dan igre 3.2.

27.05.2021. je održan sastanak sudionika na projektu:

Dnevni red: 
1.Analiza provedenih aktivnosti- izvješća sudionika
2.Mobilnosti- analiza trenutnog stanja i projekcije budućih realizacija
3. Upitnik zadaovoljstva provedenim aktivnostima
5. Istraživanje o korištenju igre-dogovor o provedbi
4.Različito

UPITNIK ZADOVOLJSTVA sudionica dosadašnjom provedbom Erasmus+ KA1 projekta ''Škola je fora-zaIGRAJMO se i učimo''

Na satanku je proveden  Upitnik zadovoljstva sudionica dosadašnjom provedbom Erasmus+ KA1 projekta''Škola je fora-zaIGRAJMO se i učimo' . Upitnik je ispunilo svih 6 sudionica te su dosadašnju provedbu, unatoč neplaniranim okolnostima, ocijenile visokim ocjenama. 

Kao razloge nezadovoljstva navode okolnosti pandemije zbog koje se planirane mobilnosti i druge aktivnosti nisu mogle provesti kako je planirano u projektnom prijedlogu. Sve sudionice redovito kontaktiraju s organizacijama domačinima tečaja, učiteljica Sunčica B. je 

izvijestila da  tečaj  (Gamification, UK, London, 17.5. – 23.5.2020.) otkazan je zbog sporazuma o izlasku Velike Britanije iz EU (Brexit).

Drugi tečaj koji je prijavila (Gamification: Active Methodologies in Education, Irska, Dublin, 12.4.2020. - 19.4.2020., PROJECT MANAGEMENT SPAIN ERASMUS PLUS, S.L.U.) izmijenjen je jer je neposredno prije planiranog odlaska u našoj zemlji proglašen lockdown uslijed pandemije uzrokovane COVID-19 i sve zračne linije su obustavljene te su otkazani svi tečajevi u Europi. Kasnije je organizator ponudio isti tečaj U Španjolskoj (Alicante, 11.8.2020. - 17.8.2020.) koji je naposljetku otkazan te organizator više nije ponudio održavanje tečaja . Kontaktirala je  organizacij 

Plus Project Erasmus+ Courses Plus Project Academy ( tečaj :Gemification ). Učiteljica Lorena V. je imala slične teškoće :

Tečaj koji je prvotno prijavila (Waldorf pedagogy in early childhood schools, Lisabon, 20.-25.4.2020.)  je izmijenjen jer je neposredno prije planiranog odlaska u našoj zemlji proglašen lockdown uslijed pandemije uzrokovane COVID-19 i sve zračne linije su obustavljene te su otkazani svi tečajevi u Europi. Kasnije je bila nešto teža komunikacija s istim pružateljem tečaja te je bio premali broj zainteresiranih polaznika da se isti tečaj održi naknadno.Na SEEG-u je pronašla novi tečaj u Firenci koji je kompatibilan ciljevima i  ishodima projekta  .

Ostale djelatnice su pomaknule datume mobilnosti, i u kontaktu su s organizacijama koje planiraju održati tečajeve .

 


KORIŠTENJE I UČINKOVITOST IGRE U NASTAVI –istraživanje o korištenju i učinkovitosti igre u nastavi u sklopu Erasmus+ KA1 projekt "Škola je fora - zaIGRAJMO se i učimo!"

(Ova publikacija odražava isključivo stajalište autora publikacije i Komisija se ne može smatrati odgovornom prilikom uporabe informacija koje se u njoj nalaze.)

 Istraživanje sam provela među nastavnicima i učenicima OŠ Bedekovčina kako bih utvrdila u kojoj mjeri nastavnici koriste igru , u koje svrhe i koji su benifiti njenog korištenja. Usporedo sam ispitala i stavove učenika o ovoj temi.

Istraživanje koje smo proveli potvrdilo je korištenje i učinkovitost igre u nastavi. Učitelji  igru u nastavi najviše koriste više puta tjedno. Učiteljima su se sljedeće igre pokazale učinkovitima u razrednoj nastavi: igre asocijacija, igre riječima, natjecateljske igre, križaljke … Učenici najviše vole igre asocijacija i natjecateljske igre. Učitelji igre najviše koriste u uvodnom i završnom dijelu sata. Učitelji igru koriste u svim školskim predmetima. Učitelji s manje godina staža navode veći broj digitalnih igara koje su im se pokazale učinkovitima u razrednoj nastavi, dok učitelji s više staža više koriste igre koje nisu nužno digitalne. Istraživanja motivacijske uloge igre u nastavi  pokazuju da igra kao metoda poučavanja ima mnogo prednosti :aktivnost djece u igri veća je nego u drugom obliku učenja;igra povećava motivaciju, interes, izaziva veću pažnju, te učenje čini zanimljivijim nego drugi način rada;igre se mogu primijeniti s učenicima različitih uzrasta i različitih sposobnosti, ali se pokazalo da su posebno korisne za djecu koja se ne mogu iskazivati, djecu iz deprimiranih socijalnih sredina ili onu koja imaju neke druge poteškoće.

 Učenici su potvrdili da nastavnici koriste igru u nastavi , razredna nastava više koristi igre na otvorenom i razne društvene igre dok su u predmetnoj nastavi više zastupjene računalne igre.Učenici se u velikoj mjeri slažu s tvrdnjama:

Igra učenje čini zanimljivijim nego drugi način rada; 4,32 (od 5 )


Kada učiteljica / učitelj koristi računalne ili druge igre , naučene sadržaje duže pamtim. 3.89

Računalne ili druge igre mi pomažu da bolje razumijem nastavno gradivo. 4,18

 Računalne ili druge igre  mi pomažu da lakše zapamtim nastavno gradivo: 4,21Bolje mi je kada imamo provjeru znanja pomoću računalne igre (kahoot, quizlet i slično )  4,43

A  za kraj su još napisali: "da se kroz igru zabavljamo i bolje ponavljamo naučeno gradivo."

"Da se učimo preko igre." "To je zabavan način učenja"

 

objavljeno:13.6.2021.

___________________________________________________________________________________________________________________________

Druga mobilnost u okviru Erasmus+ projekta OŠ Bedekovčina, “Škola je fora - zaIGRAJMO se i učimo!”   (23. 6. 2021. – 2. 7. 2021., Malaga, Španjolska)   

Od 23. lipnja do 2. srpnja održana je druga mobilnost Erasmus+ projekta Osnovne škole Bedekovčina, “Škola je fora – zaIGRAJMO se i učimo!”

Učiteljica engleskog jezika, Sunčica Ban, sudjelovala je na tečaju “Gamification” koji je održan u španjolskom gradu Malagi.

 Interaktivnim predavanjima i radionicama, uz inovativne metode nastave (projektno učenje, interdisciplinirani pristup), polaznici su se upoznali s terminom igrifikacije (definicija, povijest, odabir odgovarajuće igrifikacije za određeni razred), elementima igrifikacije (dinamika, mehanika, komponente), dizajnom igre, razlikama između igre i igrifikacije, prednostima i nedostacima igrifikacije te načinima primjene i evaluacije igrifikacije u razredu. Polaznici su posljednji dan tečaja osmislili i dizajnirali vlastitu igrifikaciju sa svim njezinim pripadajućim komponentama. Razvijali su jezične i komunikacijske vještine na engleskom jeziku te su unaprijedili informatička znanja proučavanjem različitih aplikacija i programa za dizajniranje videoigara te igrifikacije.

Na tečaju je, uz učiteljicu Ban iz OŠ Bedekovčina, sudjelovalo još pet učiteljica iz Poljske i Rumunjske te su do kraja tečaja polaznici razmijenili iskustva iz učionice te su naučili različite metode, pristupe i načine korištenja elemenata oblikovanja igre izvan konteksta u kojem se igra obično provodi, s ciljem motivacije i angažiranosti osoba uključenih u igrifikaciju.  Uz redovna predavanja, polaznici su imali priliku upoznati i povijest i kulturu Malage te okolnih mjesta pokrajine Andaluzije.

___________________________________________________________________________________________________________________________

Diseminacija tečaja na UV-u

Diseminacija sadržaja i aktivnosti s mobilnosti Gamification (IGRIFIKACIJA)

Na 12. sjednici Učiteljskog vijeća održanoj 9. srpnja 2021. godine, učiteljica engleskog jezika (Sunčica Ban) održala je predavanje/diseminaciju mobilnosti (tečaj Gamification – Malaga, Španjolska, 23.6.2021. – 2.7.2021.). Sudionici su imali prilike saznati informacije o tečaju i pojmu Gamification. Upoznati su sa strategijama i elementima igrifikacije te njihovoj primjeni u nastavi. Predočeni su im primjeri dobre prakse te su i sami pokušali osmisliti jednu igrifikaciju.

 

 


_________________________________________________________________________________________________________________________

STRUČNI AKTIV RAZREDNE NASTAVE

Na stručnom aktivu razredne nastave OŠ Bedekovčina koji je održan 8. veljače 2022. godine, učiteljica engleskog jezika (Sunčica Ban) održala je radionicu s praktičnim aktivnostima kojima je pokazala naučeno na tečaju u Malagi (Španjolska, 23.6.2021.-2.7.2021.).

TEORIJSKI DIO:

  • upoznavanje s pojmovima igra i igrifikacija
  • razumijevanje razlike između pojmova igra i igrifikacija
  • primjeri igara u nastavi/primjeri dobre prakse
  • primjeri igrifikacije u svakodnevici
  • primjeri igrifikacije u nastavi/primjeri dobre prakse
  • razumijevanje pozitivnih i negativnih učinaka igrifikacije

 

PRAKTIČNI DIO:

  • osmišljavanje igre i igrifikacije u grupama
  • prezentacija primjera

           

 

 


 Tijekom školske godine učenici 4. a razreda odlučili su se za ostvarenje projekta

 Igrom maštam, stvaram i znam  koji je i u sklopu projekt Erasmus KA1 projekta Škola je fora zaigrajmo i učimo.

   Za potrebe  ostvarenja ovog  razrednog projekta  učiteljica melita Ogrinšak je  i pokrenula istraživanje  u  školi ( OŠ Bedekovčina)  i u nekoliko škola naše Krapinsko -zagorske županije .(  5)  

  1. OŠ Bedekovčina
  2. Područna škola Poznanovec
  3. OŠ Ksaver Šandor Gjalski Zabok
  4. Područna škola Špičkovina
  5. OŠ Oroslavje
  6. OŠ Tuhelj

Istraživanje  je obuhvatilo    252    učenika.   U  anonimno  istraživanje  bili  su  uključeni  učenici   RN.

rezultate možete vidjeti u prilogu.


Treća mobilnost u okviru Erasmus+ projekta OŠ Bedekovčina “Škola je fora - zaIGRAJMO se i učimo " Prag, Češka 16. do 20.8. 2021.!

U sklopu Erasmus+ projekta Osnovne škole Bedekovčina “Škola je fora – zaIGRAJMO se i učimo!” učiteljica Marica Celjak je sudjelovala na tečaju “Inovativni pristup u poučavanju” (Innovative Approaches to Teaching) koji se održavao od 16. do 20. kolovoza 2021. godine u Pragu, Češka. 

Tečaj “Inovativni pristupi u poučavanju” praktičan je vodič koji pomaže poboljšati kvalitetu i učinkovitost obrazovnog procesa u svakoj učionici. Tijekom pet dana sudjelovala je na jedanaest modula.

  • Modul 01 – Vještine 21. stoljeća
  • Modul 02 – Kritičko i kreativno mišljenje, kako se ono može razviti?
  • Modul 03 – Učenje na temelju upita, Učenje zasnovano na zadacima
  • Modul 04 – Gamifiranje učionice
  • Modul 05 – Korištenje online aplikacija u učionici
  • Modul 06 – Mješovito učenje – Preokrenuta učionica
  • Modul 07 – Prilagodba nastavnih materijala potrebama različitih razreda
  • Modul 08 – Metakognicija – poučavanje učenika učenju
  • Modul 09 – IKT kao alat za razvoj kreativnosti i kritičkog mišljenja
  • Modul10 – Digitalno pripovijedanje
  • Modul 11 – Suvremeni trendovi u formativnom ocjenjivanju

erasmus PragTečaj je bio kombinacija teorije i praktičnih aktivnosti, a predavačica Denisa Muchova ga je bazirala na elementima igrifikacije te i na taj način su sudionici dobili uvid u mogućnosti korištenja igre u nastavnom procesu i osvijestili koje sve dobre strane za učenike i njihov školski uspjeh ima učenje bazirano na igri (game based learning). Sudionici su aktivno bili uključeni u aktivnosti kako bi povećali svoje kompetencije. Sesije su bile radionice ili rasprave i uključivale su brainstorming, analizu, rješavanje problema, igru ​​uloga, te razne igre kako digitalne tako i one koje su bazirane na već poznatim društvenim igrama ali u kontekstu nastave. U grupnom radu koji je bio dio svakoga modula polaznici su na temelju teorije osmišljavali vlastite zadatke za učenike, razne igre i planove lekcija i na taj način stjecali nove vještine i znanja. I opet se pokazalo da se najbolje uči “radeći” kroz različite suradničke i reflektirajuće aktivnosti.

Zahvaljujući tečaju učiteljica je:

  • poboljšala vještine korištenja različitih inovativnih metoda i tehnika poučavanja koji su usmjereni na učenika, potiču rješavanje zadataka u stvarnom svijetu i razvijaju transverzalne kompetencije
  • povećala vještine korištenja otvorenih i digitalnih resursa u smislu unapređivanja nastave korištenjem IKT -a
  • proširila znanja o metodama i postupcima koji pomažu razvoju kreativnosti, kritičkog mišljenja, metakognicije i drugih ključnih kompetencija kroz inovativne nastavne metode
  • usavršila znanja o tome kako  motivirati, usmjeravati i učinkovito ocjenjivati ​​kako bi se smanjila niska postignuća u osnovnim kompetencijama
  • upoznala kolege različitih nacionalnosti unutar EU-a
  • u radu na zajedničkim aktivnostima pokazalo se da učitelji uz međusobno poštivanje, međukulturnu svijest i ​​zajedničke odgojne i obrazovne vrijednosti vrlo brzo postaju uspješni suradnici i prijatelji
  • poboljšala komunikacijske vještine, kompetencije stranih jezika (engleski jezik ali češki) i proširila stručni rječnik

Smatra da je važno istaknuti dogovorena buduću međunarodnu suradnju putem nekih novih e-Twinning ili Erasmus projekata koji uključuju aktivan rad učenika škole. Uz redovna predavanja, polaznici su imali priliku upoznati i povijest i kulturu grada Praga. Tečaj je tek jedan od dijelova projekta, početkom školske godine započinje razdoblje primjene naučenog u školi i dijeljenje naučenog s kolegicama i kolegama kako u školi tako i šire.


11.11.2021. Vjeroučiteljica Marica Celjak održala je predavanje na Učiteljskom vijeću o sudjelovanju na tečaju :Inovative Aproaches to Teaching__


Obilježili smo Svjetski dan igre, ali i TJEDAN IGRE -2.veljače smo proveli u igrama po izboru učenika , dok je zapravo cijeli tjedan posebno posvećen nastavi baziranoj na igri kako u motivacijskom dijelu sata tako i kod ponavljanja i vrednovanja nastavnih sadržaja. Nastavnici su koristili digitalne alate kao što su Quizziz, Wordwall, Kahoot.IT! Learning apps, Blooket....a na satovima Engleskog jezika , Katoličkog vjeronauka i prirode učenici su rješavali zadatke oblikovane kao "potraga za balagom " gdje su učiteljice koristile aplikaciju "Actionbound".

Igra u nastavi-istraživanje ŽSV 28.2.2022.

KORIŠTENJE I UČINKOVITOST IGRE U NASTAVI –istraživanje o korištenju i učinkovitosti igre u nastavi u sklopu Erasmus+ KA1 projekt "Škola je fora - zaIGRAJMO se i učimo!"

Tijekom posljednjih nekoliko godina koncept igrifikacije je, zbog svog utjecaja na motivaciju i angažman učenika, privukao veliku pažnju znanstvenika i učitelja. Ovaj obrazovni pristup, koji uključuje mehanike igara koje se primjenjuju u nastavnom radu, uglavnom je istražen u kontekstu visokog obrazovanja dok su istraživanja povezana s nižim razinama obrazovanja rijetka. U radu su prikazani rezultati anketnog istraživanja provedenog među 48 vjeroučitelja osnovnih i srednjih škola ŽSV Krapinsko-zagorske županije.

Nakon što sam prošle školske godine među  (2020/21 ) vjeroučiteljima napravila inicijalno istraživanje o korištenju igre u nastavi i održala on line interaktivno predavanje ove školske godine  (2021/22) sam napravila kontrolno istraživanje  kako bih utvrdila u kojoj mjeri nakon predavanja  nastavnici koriste igru , u koje svrhe i koji su benifiti njenog korištenja.

Istraživanje koje sam provela potvrdilo je da su nakon predavanja vjeroučitelji osvijestili važnost korištenja igre u nastavi te u većoj mjeri koriste digitalne igre u nastavi, uvode nove digitalne alate , koriste elemente igre (igrifikaciju ) u osmišljavanju nastave,  Učitelji  igru u nastavi najviše koriste više puta tjedno. Učiteljima su se sljedeće igre pokazale učinkovitima u razrednoj nastavi: igre asocijacija, igre riječima, natjecateljske igre, križaljke …Interesantno je da su u ovom istraživanju osim Kahoota i Wordwalla koji su najčešće korišteni prema istraživanju prošle školske godine sada ispitanici navodili i mnoge druge  alate ,a posebno su istaknuli kreiranje potrage za blagom kao vrlo učinkovitog načina učenja,  Učitelji igre najviše koriste u uvodnom i završnom dijelu sata. Također učitelji u većoj mjeri samostalno stvaraju igre i zadatke za vrednovanje koji imaju elemente igre.  Istraživanja motivacijske uloge igre u nastavi  pokazuju da igra kao metoda poučavanja ima mnogo prednosti :aktivnost djece u igri veća je nego u drugom obliku učenja; igra povećava motivaciju, interes, izaziva veću pažnju, te učenje čini zanimljivijim nego drugi način rada;igre se mogu primijeniti s učenicima različitih uzrasta i različitih sposobnosti, ali se pokazalo da su posebno korisne za djecu koja se ne mogu iskazivati, djecu iz deprimiranih socijalnih sredina ili onu koja imaju neke druge poteškoće.  Ispitanici se u visokom postotku slažu s učincima i utjecajima igrifikacije na motivaciju te angažman učenika, koji predstavljaju prednosti igrifikacije. 

 

 

objavljeno:3.3.2022.


Četvrta mobilnost u okviru Erasmus+ projekta OŠ Bedekovčina,

“Škola je fora - zaIGRAJMO se i učimo!” (13.9.2021. – 18.9.2021., Firenca, Italija) 

U razdoblju od 13. do 18. rujna 2021. godine učiteljica razredne nastave Lorena Videk sudjelovala je na mobilnosti/tečaju „Dijete na prvom mjestu: Montessori, sustav Reggio Emilia i suvremeni pristupi predškolskom odgoju“, („The Child First: Montessori, Reggio Emilia System and Contemporary Approaches to Pre-School Education“), Firenca, Italija, a u sklopu Erasmus + KA1 projekta naše škole “Škola je fora - zaIGRAJMO se i učimo!”.

Tijekom ovog tečaja polaznici su imali prilike otkriti najrelevantnije obrazovne pristupe za djecu koji su se pojavili u Europi od 20. stoljeća nadalje. Na interaktivan način se, uz predavačicu Cristinu Salvatori, raspravljalo o metodi Marije Montessori i Lorisa Malaguzzija Reggio Emilia pristupa. Predavanja su uključivala usporedbu različitih teorija i uključivanje sudionika u aktivno razmišljanje o njihovom načinu poučavanja i važnosti da dijete bude protagonist njegova/njezinog razvoja. Dio tečaja bio je posvećen i metodi Bruna Munarija „Igra s umjetnošću“. 

Konačni ishod svega je aktiviranje procesa učenja koji potiče na razmišljanje. Sudjelujući na radionicama vježbali smo kritičko i kreativno mišljenje, nadahnuti gore navedenim alternativnim metodama. Nezavisnost, sloboda i kreativnost usmjerena na dijete, poštovanje i globalni razvoj ključne su riječi tečaja. 

učiteljica Lorena Videk

 

 


Peta  mobilnost u okviru Erasmus+ projekta OŠ Bedekovčina“Škola je fora - zaIGRAJMO se i učimo!” (14.3.2022. – 18.3.2022., Prag, Češka)

U razdoblju od 14. do 18. ožujka 2022. godine učiteljica razredne nastave Maja Čehulić sudjelovala je na mobilnosti/tečaju „Game-Based Learning and Gamification“, Prag, Češka, a u sklopu Erasmus + KA1 projekta naše škole “Škola je fora - zaIGRAJMO se i učimo!”.

U sklopu tečaja sudionici su imali prilike otkriti praktične ideje te online digitalne aplikacije za poticanje obrazovanja. Naglasak je bio na poticanju kritičkog i kreativnog mišljenja kod učenika te kako isto razvijati kod njih. Polaznici tečaja imali su prilike koristiti razne igre i strategije pojedinih igara za poboljšanje učenja, a koje će kasnije moći primijeniti u svome radu. Također, naglasila se važnost učenja u prirodi te kako aktivno učiti uz pomoć igara na otvorenom.


DISEMINACIJA PROJEKTA

9.12. 2021. održan je Aktiv razredne nastave OŠ Bedekovčina na kojem je  Marica Celjak vjeroučiteljica održala radionicu o korištenju igre i igrifikacije u nastavnom procesu , sudionicima je putem praktičnih zadataka pokazala naučeno na tečaju u Pragu u sklopu  Erasmus+ projekta Škola je fora – zaIGRAJMO se i učimo!  Sudionici su naučili kako koristiti Dixit karte,Plickers , Bookwidget, Genia.ly . U grupnom radu učili su kako motivirati učenike putem zabavnih pitanja koja traže povezivanje nastavnih sadržaja i razvijaju kritičko mišljenje, rješavali su problemski zadatak koji im je pokazao kako povezati matematiku i hrvatski jezik ili prirodu i društvo ili vjeronauk...Da je bilo korisno, poticajno i aktualno pokazala je evaluacija sudionika.

 .


Diseminacija sadržaja i aktivnosti s mobilnosti „The Child First: Montessori, Reggio Emilia System and Contemporary Approaches to Pre-School Education“ („Dijete na prvom mjestu: Montessori, sustav Reggio Emilia i suvremeni pristupi predškolskom odgoju“)

Na 5. sjednici Učiteljskog vijeća održanoj 17. veljače 2022. godine preko Zoom platforme, učiteljica razredne nastave Lorena Videk, kolegicama i kolegama je prezentirala sadržaj tečaja „The Child First: Montessori, Reggio Emilia System and Contemporary Approaches to Pre-School Education“ na kojem je sudjelovala u Firenci (Italija) od 13. do 18. rujna 2021. godine.

Prilikom prezentacije sadržaja naglasak je stavljen na stjecanje znanja o Montessori metodiReggio Emilia pristupu te pozitivnom obrazovanju djece općenito. Kroz kratki pregled osnovnih značajki suvremenog pristupa predškolskom i ranom osnovnoškolskom obrazovanju konačni ishod svega bio je  naglasiti nezavisnost, slobodu i kreativnost usmjerenu na dijete, poštovanje i globalni razvoj što su bile ključne riječi tečaja. Naš zadatak kao odgojno-obrazovnih djelatnika bio je potaknuti kritičko i kreativno razmišljanje te po mogućnosti procijeniti i integrirati elemente različitih pristupa u svoju školu.

Objavila: učiteljica Lorena Videk


23.2. 2022. održan je Aktiv JUP-a OŠ Bedekovčina na kojem je  Marica Celjak vjeroučiteljica održala radionicu o korištenju igre i igrifikacije u nastavnom procesu , sudionicima je putem praktičnih zadataka pokazala naučeno na tečaju u Pragu u sklopu  Erasmus+ projekta Škola je fora – zaIGRAJMO se i učimo!  Sudionici su naučili kako koristiti Bookwidget, Genia.ly . Izrađivali su nastavne pripreme bazirane na igri s naglaskom na kreiranju "potrage za blagom"


http://www.vjeronauk.hr/novosti/pregled/odrzano-zsv-krapinsko-zagorske-zupanije-/2392

28. veljače 2022. održan je županijski  stručni skup vjeroučitelja putem aplikacije  Zoom. O izazovu u radu s vjeroučenicima u vrijeme pandemije, a kao dio naučenog u sklopu  Erasmus+ projekta Škola je fora – zaIGRAJMO se i učimo! interaktivno predavanje:Igrifikacija nastave i pričanje priča održala je Marica Celjak vjeroučiteljica . Osim teorijskog dijela o  „storytellingu“ i „igrifikaciji“ u nastavi predavanje je obuhvaćalo zadatke za sudionike stručnog skupa, gdje su se digitalni alati poput Padleta i Microsoft Formsa pokazali korisnima za zajedničke aktivnost, iznošenje mišljenja, a omogućili su i davanje povratne informacije. Tijekom predavanja vjeroučiteljica je nizom primjera pokazala kako u praksi primijeniti ove dvije metode u raznim etapama sata. Istaknula je prednosti, ali i izazove ovih metoda u radu s vjeroučenicima.Posebnu pažnju posvetila je formativnom i sumativnom vrednovanju na primjeru digitalnih alata koji koriste elemente igre, a omogučuju kvalitetno vrednovanje kao učenje i za učenje.


23.5. 2022. učiteljica Maja Čehulić je održala diseminaciju projekta na UV . Učiteljskom vijeću je prikazala prezentaciju pomoću koje je oprimjerila aktivnosti s tečaja. Sve je pozvala na radionicu koju će održati na Aktivu RN 2.6.2022.



IGRIFIKACIJA I UČENJE BAZIRANO NA IGRI
AKTIV RAZREDNE NASTAVE – 2. lipnja 2022.

DISEMINACIJA MOBILNOSTI U SKLOPU ERASMUS+ PROJEKTA „ŠKOLA JE FORA –
ZAIGRAJMO SE I UČIMO!”-učiteljica Maja Čehulić je održala radionicu o naučenom na mobilnosti u Pragu. Prezentaciju možete vidjeti u prilogu.

DISEMINACIJA NA MREŽAMA

-PORTAL ZA ŠKOLE ( CARNET) https://www.skole.hr/treca-mobilnost-u-okviru-erasmus-projekta-skola-je-fora-zaigrajmo-se-i-ucimo/

https://www.skole.hr/zavrsetak-erasmus-projekta-skola-je-fora-zaigrajmo-se-i-ucimo/

-OPČINA BEDEKOVČINA https://www.bedekovcina.hr/treca-mobilnost-u-okviru-erasmus-projekta-skola-je-fora-zaigrajmo-se-i-ucimo/

-PORTAL sjever.hr https://sjever.hr/2021/08/27/skola-u-bedekovcini-je-fora-treca-projektna-mobilnost-uciteljica-marica-celjak-u-pragu/

-EPALE https://epale.ec.europa.eu/en/content/school-cool-lets-play-and-learn

-EDUTORIJ https://t.co/bmvXvKzyTX

-TWITER https://twitter.com/MaricaXyz/status/1531009516942262276

-ŠKOLSKI PORTAL: https://www.skolskiportal.hr/sadrzaj/iz-ucionice/igrom-mastam-stvaram-i-znam/

-RADOVI 4.a (M.O.) http://stripos.hr/portfolio/5-medunarodni-festival-djecjeg-stripa-igre-za-djecu-u-stripu-2020-4-razred/

                     http://os-bedekovcina.skole.hr/razredi/cetvrti/4a

 

 

Diseminacija projekta na stručnom aktivu razredne nastave

 

 Na stručnom aktivu razredne nastave OŠ Bedekovčina koji je održan 4. svibnja 2022. godine učiteljica   razredne nastave Lorena Videk održala je radionicu s praktičnim aktivnostima kojima je pokazala naučeno   na tečaju u Firenci u sklopu Erasmus+ projekta „Škola je fora – zaIGRAJMO se i učimo!“ Sudionici su imali prilike   iskušati se u gradnji Marshmallow tornja kroz zajedničku suradnju, izradi kalendara od suhog tijesta te   aktivnostima pričanja zanimljivih priča kroz fantastične parove, preokrenute priče i pogrešne priče te se osvrnuti   oko sebe i u sasvim običnim stvarima vidjeti neobično, kao što su na primjer aktivnost Što sve može biti krug? i   oblikovanje različitih predmeta rukama.

 Sve navedene aktivnosti moguće je implementirati u nastavni proces te potaknuti učenike na uspješnije usmeno i   pisano izražavanje, razvijanje kreativnosti i likovnog izričaja te poticati sve više rad rukama koji opušta, razvija   motoriku, vježba fokusiranost i poboljšava koncentraciju.


 

             

Objavila: učiteljica Lorena Videk


Šesta mobilnost u okviru Erasmus+ projekta OŠ Bedekovčina,

“Škola je fora - zaIGRAJMO se i učimo!

U sklopu Erasmus+ projekta Osnovne škole Bedekovčina “Škola je fora – zaIGRAJMO se i učimo!” učiteljica engleskog jezika Andrea Mokrovčak je sudjelovala na tečaju: „Creative methods of teaching with the use of digital technologies, indoor and outdoor activities, games, team work and peer learning in education for an education for environment and sustainable development and for a better integration of learners with different social and cultural background, including migrants“ (29.5 2022- do 4.6.22.) NIZOZEMSKA, ASSEN

Tečaj ima za cilj osposobiti i unaprijediti vještine i kompetencije polaznika kroz kreativno učenje kroz rad, praktične, interaktivne interdisciplinarne aktivnosti obuke korištenjem digitalnih tehnologija, umjetnosti, aktivnosti na otvorenom, igara, timskog rada, vršnjačkog učenja i projektne metode.  Tečaj je namijenjen obrazovanju odraslih, stoga se fokusira na razvoj kompetencija i vještina polaznika (npr. vještina vezana za poučavanje/osposobljavanje, soft skills itd…

Tijekom 42 sata teorijskih i praktičnih predavanja sudionice iz škola diljem EU su stekle znanja i vještine u korištenju neformalnih metoda poučavanja u formalnom obrazovanju, upravljanju projektima, razvijanju iskustvenog učenja kod učenika kroz aktivnosti na otvorenom, razvijanju komunikacijskih, liderskih, poduzetničkih i timskih kompetencija, kvalitetnom osobnom ispunjavanju i razvoju u cjeloživotnom učenju.

7.srpnja 2022. o naučenom na tečaju Andrea Mokrovčak je izvjestila članove Učiteljskog vijeća.

AKTIV JEZIČNO_UMJETNIČKOG PODRUČJA – 12.9. 2022.

DISEMINACIJA MOBILNOSTI U SKLOPU ERASMUS+ PROJEKTA „ŠKOLA JE FORA –
ZAIGRAJMO SE I UČIMO!”-učiteljica Engleskog jezika je održala radionicu o naučenom na mobilnosti u Asennu.

 

Diseminacija i nakon završetka projekta

Vjeroučiteljica je oformila Volontersku skupinu:Igram se i pomažem mlađima od sebe.

U vrijeme  pandemije ova skupina učenika je kreirala digitalne igre za učenike s teškoćama , također su s njima komunicirali putem Teamsa i pomagali im u korištenju platforme i izvršavanju zadataka.

Školske godine 2022/23. nastavili smo aktivnosti volonterske skupine uživo .Dio učenika naše škole čeka autobus nakon nastave, neki od njih rješavaju zadaću, a neki se pomalo i dosađuju stoga su učenici sedmih razreda odlučili iskoristiti znanja stećena na informatici i -njih šest dolaze svake srijede i petka jedan sat ranije u školu te s učenicima sedmih razreda ponavjaju nastavne sadržaje igrajući Kahoot ili Minecraft . Zadatke za učenike izrađuju sami ili koriste postojeće u aplikacijama. 

 


Na padletu možete vidjeti naše mnogobrojne aktivnosti provedene tijekom trajanja projekta.



e-knjiga projekta u kojoj su naše mnogobrojne aktivnosti ali i materijali koje smo napravile za nastavu i koji su drugim učiteljima besplatno dostupni na Edutoriju, e-Twinningu i u sklopu aplikacija koje smo koristile za izradu digitalnih igara :

Završne aktivnosti

20.4.2022. Sastanak školskog tima:

 

DNEVNI RED
1. Izvješće o provedenim aktivnostima
2. Mobilnost A. Borovčak
3.Finalne aktivnosti i završetak projekta
4. Razno
    Nakon što je ravnatelj pozdravio sudionice projekta, izvjestila sam  nazočne o dosadašnjim aktivnostima koje smo zajedno proveli .
Učiteljica Andrea Borovčak je prisutne obavjestila o planiranoj mobilnosti . Podsjetila sam ju da treba zatražiti "final confirmation" i da mi treba poslati dokumentaciju o mobilnosti.
   Nakon što sam sudionicama podijelila plan završnih aktivnosti pojasnila sam im metodologiju izrade zajedničke e-knjige u kojoj ćemo prikazati sve aktivnosti koje smo provodili u okviru projekta.
           Marica Celjak-školski koordinator
 
23.9. 2022. Erasmus tim OŠ Bedekovčina održao je zadnji sastanak na kojem smo izvršili evaluaciju provedenih aktivnosti u sklopu Erasmus+ KA 1 projekta iz programa (mobilnost pojedinaca) “Škola je fora – zaIGRAJMO se i učimo. Također smo dogovorili daljnje aktivnosti vezane uz postupak akreditacije.
Rezultati provedenog istraživanja s učenicima

REZULTATI ISTRAŽIVANJA - EVALUACIJA PROJEKTA

provedenog s jednim dijelom učenika 2.b razreda OŠ Bedekovčina tijekom rujna i listopada 2022. godine u svrhu prikupljanja povratnih informacija o aktivnostima u sklopu Erasmus+ KA1 projekta “Škola je fora - zaIGRAJMO se i učimo!”

Rezultate provedenog istraživanja možete detaljnije pročitati u priloženom dokumentu.

 

Objavila: Lorena Videk, mag. prim. educ.

Završetak projekta nije kraj...aktivnosti se nastavljaju

 


Školske odine 2021/22 završili smo i e-TWining projekt School is Cool - Let‘s Play and Learn! međunarodni projekt

E_Twininng oznake kvalitete pokazatelj su uspešnosti provedenih aktivnosti

Evaluacija provedbe projekta od strane šire zajednice ( predstavnici škola u županiji i škola iz RH odabranih na temelju partnerstva na e-Twinningu,općina, županija, AZOOO, NKU...U prilogu možete vidjeti sve njihove odgovore :

Grafikon obrasca odgovora. Naslov pitanja: Molimo, navedite naziv ustanove u kojoj radite.. Broj odgovora: 47 odgovora.

Grafikon obrasca odgovora. Naslov pitanja: Ciljevi i aktivnosti projekta opisani u online knjižici korisni su i važni za razvoj odgojno-obrazovne ustanove.. Broj odgovora: 47 odgovora. Grafikon obrasca odgovora. Naslov pitanja: Sadržaj i aktivnosti projekta prikazani su u online knjižici na zanimljiv i zoran način.. Broj odgovora: 47 odgovora.Grafikon obrasca odgovora. Naslov pitanja: Aktivnosti koje su učiteljice provele u OŠ Bedekovčina biti će na korist  učiteljima iz drugih škola.. Broj odgovora: 47 odgovora.

Za motivirane

ERASMUS +

Projekt

Nositelj Erasmus akreditacije u području odgoja i općeg obrazovanja (za razdoblje od 1.2.2023. - 31.12.2027.)

 

Europski projekti škole:

Erasmus+ KA 1:

"Kroz različitost do izvrsnosti"

"Škola je fora - zaIGRAJMO se i učimo!"

''Abeceda znanosti''

Erasmus+ KA 229:

''Budi rješenje - recikliraj!''

Erasmus+ KA 210:

"ETHICS"

Europski projekt (REC):

''SNEP Junior''

 


Vrijeme primanja roditelja

Upisi u srednju školu

Poštovani roditelji, dragi učenici! 

Ovdje se nalaze sve novosti i dostupne informacije o upisima u srednju školu te zanimanjima koja nude određene srednje škole. 

Odluka o upisu učenika u 1. razred srednje škole u školskoj godini 2023./2024.

Pravilnik o elementima i kriterijima vrednovanja za izbor kandidata za upis u I. razred srednje škole 

      srednje.e-upisi.hr

 

Viber info-kanal o upisima u SŠ


UČIONICE

Materijali

PREVENTIVNI MATERIJALI I

PSIHOSOCIJALNA PODRŠKA

Ukoliko je Vama i/ili Vašem djetetu potrebna psihosocijalna podrška, možete je potražiti na sljedećim poveznicama: 

OBITELJSKI CENTAR KRAPINA

Hrvatska psihološka komora

Društvo psihologa Krapinsko - zagorske županije

Poliklinika za zaštitu zdravlja djece i mladih Grada Zagreba

Plavi telefon

''STELLA'' - mobilna aplikacija namijenjena mladima 11 - 18 godina i njihovim roditeljima/skrbnicima, usmjerena na promociju i prevenciju mentalnog zdravlja mladih

Centar za rehabilitaciju ERF-a 

RED BUTTON - MUP, online prijava nasilja na štetu djece 

Za sva pitanja, podršku i pomoć, unutar Škole, možete se obratiti djelatnicama stručne službe na:

osb-pedagog@kr.t-com.hr (pedagoginja), TEL: 588-204

socijalni-pedagog@os-bedekovcina.skole.hr (socijalna pedagoginja) TEL: 588-203

 


Smjernice MZO - važno!

Poštovani roditelji,

s obzirom na smjernice MZO-a (https://mzo.gov.hr/vijesti/smjernice-osnovnim-i-srednjim-skolama-vezano-uz-organizaciju-nastave-na-daljinu-uz-pomoc-informacijsko-komunikacijske-tehnologije/3585), molim vas da redovito pratite stranice OŠ Bedekovčina i da postupate prema objavama ili uputama razrednika.

Unaprijed zahvaljujem!


Coronavirus (2019-NCoV) - Informacije

 

Zbog povećanog interesa javnosti i medija, Ministarstvo zdravstva i Hrvatski zavod za javno zdravstvo svakoga dana na svojim mrežnim stranicama objavljuju najnovija saznanja u vezi coronavirusa. S obzirom na epidemiološku situaciju, informacije i preporuke se mogu realtivno brzo promijeniti, stoga molim pratite web stranice HZJZ-a (www.hzjz.hr) i Ministarstva zdravstva na kojima se svakodnevno  objavljuju ažurirani podaci  vezano uz coronavirus, kao i mjere prevencije, koje ćemo i mi redovito ažurirati:

https://www.hzjz.hr/sluzba-epidemiologija-zarazne-bolesti/koronavirus-najnovije-preporuke/

https://zdravstvo.gov.hr/koronavirus-i-mjere-prevencije/4952

https://www.hzjz.hr/medunarodna-istrazivanja/koronavirus-najnoviji-podatci/

https://www.hzjz.hr/sluzba-epidemiologija-zarazne-bolesti/pitanja-i-odgovori-o-novom-koronavirusu-2019-ncov/

https://www.koronavirus.hr/sto-moram-znati/8

 

 

 


EKO ŠKOLA

Eko škola


INFO - 2019./2020. šk./god.

Poštovani roditelji,

sve novosti i nformacije vezane za oraganizaciju rada u 2019./2020. školskoj godini, provođenju cjelovite kurikularne reforme, udžbenicima i ostalome, možete pronaći na ovom mjestu.

http://os-bedekovcina.skole.hr/roditelji/_kolska_godina_2019_2020_novosti_i_obavijesti


Next IoT projekti

STEM


IoT projekt - Now


MZO

MZO


BROŠURA

Opasnosti od strujnog udara uz prugu


AZOO


Brošura za roditelje

Brošura za roditelje - suzbijanje droga


www.UPISI.hr

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji


Otvoreni natječaji

Zalogajček

Fond Europske pomoći za najpotrebitije

 

Priloženi dokumenti:
Projekt Zalogajcek.docx


Oglasna ploča




preskoči na navigaciju