Ispis statistike od 14. 2. 2017.

Carnet novosti
KRITERIJI OCJENJIVANJA U 4. RAZREDU

7- PRIREDBA POVODOM BOŽIĆA

Božićna priredba je održana  u petak, 20.12. , a učenici 4.a su se predstavili plesom i recitacijom.

6-VEČER MATEMATIKE

U četvrtak,  12.prosinca 2019. godine, u našoj školi je ponovno organizirana Večer matematike. Roditelji i djeca su kroz igru i druženje na zabavan način rješavali matematičke zadatke.

5-ČITANJE NAGLAS

U ponedjeljak, 4. studenoga, u našoj školi održana je školska razina natjecanja u čitanju naglas. Natjecanje organizira Narodna knjižnica i čitaonica Vlado Gotovac iz Siska, a iz 4.a razreda su sudjelovali Tene Habulin, Dominik Rožman i Jelena Žegrec.

4- TERENSKA NASTAVA, ZAGREB, GORNJA STUBICA

Učenici četvrtih razreda su 21.10.2019. posjetili Zagreb i Gornju Stubicu. Pogledali su kazališnu predstavu "Ako kažeš, gotov si", posjetili Hrvatsko sabor i pogledali znamenitosti Zagreba. U Gornjoj Stubici su obišli spomenik Matiji Gupcu i Rudolfu Perešinu. Vidjeli su Gupčevu lipu i posjetili  Crkvu sv. Jurja.

3- DANI KRUHA, DAN JABUKA

2- SUSRET ČETVRTAŠA U POZNANOVCU

SUSRET  UČENIKA ČETVRTIH RAZREDA  OŠ STJEPANA RADIĆA, BRESTOVEC OREHOVIČKI, PŠ OREHOVICA, OŠ BEDEKOVČINA I PŠ POZNANOVEC POVODOM DJEČJEG TJEDNA U PODRUČNOJ ŠKOLI POZNANOVEC.

GALERIJA SLIKA

1- Dječji tjedan

Dana 7. listopada 2019. godine, učenici 4.a obilježili su početak Dječjeg tjedna. Motiv Dječjeg tjedana su leptiri, jer zbog svoje aktivnosti, veselja i razigranosti podsjećaju na nas.

3.razred školska godina 2018./2019.

VEČER MATEMATIKE

7.12. JE U NAŠOJ ŠKOLI ODRŽANA VEČER MATEMATIKE.
UČENICI 3.a, 3.b i 3.p SU U IGRI I DOBROM RASPOLOŽENJU SA SVOJIM  RODITELJIMA I BRAĆOM  RIJEŠILI MNOŠTVO ZADATAKA.

ŠKOLSKA GODINA

2017./2018.

1. KRITERIJI OCJENJIVANJA ZA 2. RAZRED

18 TERENSKA NASTAVA U ZAGREBU

22.5. SU UČENICI 2.RAZREDA POSJETILI ZAGREB.OBIŠLI SU ZRAČNU LUKU,  ŠKOLSKI MUZEJ, TRG BANA JOSIPA JELAČIĆA, KATEDRALU TE POGLEDALI CRTANI FILM O PČELICI MAJI "MEDENE IGRE" .

17.

TENA JAKUŠ, REKREATIVKA GIMNASTIČKOG KLUBA DUBRAVA IZ ZAGREBA OVE JE GODINE SUDJELOVALA NA DVA KUPA ZA GIMNASTIČARE. BILA SU TO NATJECANJA ZA PREDŠKOLSKU I ŠKOLSKU DJECU KOJA SE NE NATJEČU NA SLUŽBENIM NATJECANJIMA.
SA SVOJOM EKIPOM, DJEVOJČICAMA DRUGIH RAZREDA, TENA SE NATJECALA 21.04.2018.U SPORTSKO GIMNASTIČKOM CENTRU 'ATON' U NEDELIŠĆU, NA 'VIII ATON KUPU' U MUŠKOJ I ŽENSKOJ SPORTSKOJ GIMNASTICI. 13.05.2018. KLUB JE SUDJELOVAO I NA ''2.MORČIĆ KUPU'' U RIJECI, NATJECANJU ZA GIMNASTIČARE I GIMNASTIČARKE IZ CIJELE HRVATSKE.

Martina Jakuš

16.

DANA 5.5. 2018. GODINE ODRŽANO JE PRVENSTVO ŽUPANIJE KRAPINSKO-ZAGORSKE , UJEDNO I KVALIFIKACIJE  ZA DRŽAVNO PRVENSTVO U KATEGORIJI KADETA I KADETKINJA DO 14 GODINA U LOVU RIBE.
VANESA MIŠAR JE OSVOJILA 3. MJESTO U KATEGORIJI KADETKINJA DO 14 GODINA. PRVENSTVO JE ODRŽANO U BEDEKOVČINI NA BEDEKOVČANSKIM JEZERIMA.

Martina Mišar

15. MJUZIKL "FESTIVAL ŽIVOTINJSKOG CARSTVA"

12.4. U ORGANIZACIJI STUDIJA  "SUNCOKRET " SMO POGLEDALI MJUZIKL "FESTIVAL ŽIVOTINJSKOG CARSTVA".

14. "KLOKAN BEZ GRANICA"

22.3. SU POJEDINI UČENICI NAŠEG RAZREDA SUDJELOVALI NA MEĐUNARODNOM MATEMATIČKOM NATJECANJU "KLOKAN BEZ GRANICA".

13. DAN RASPARENIH ČARAPICA

DOWN SYNDROME INTERNATIONAL (DSI) SLUŽBENO JE ODREDIO 21. OŽUJAK KAO SVJETSKI DAN SINDROMA DOWN (WDSD). DATUM JE SIMBOLIČAN, A IZABRAN JE KAKO BI OZNAČIO POTROSTRUČENJE (TRISOMIJU) 21. KROMOSOMA KOD SINDROMA DOWN. CILJEVI OBILJEŽAVANJA OVOG DANA SU BUĐENJE SVIJESTI I RAZUMIJEVANJA TE MEĐUNARODNA PODRŠKA. RASPARENE ŠARENE ČARAPE SU SIMBOL SVJETSKOG DANA SINDROMA DOWN JER IH OSOBE S DOWNOM NE MOGU UPARITI.

12. PREDSTAVA "TRNORUŽICA"

7.3. NAM JE DRAMSKA UDRUGA "KAJ" ODGLUMILA PREDSTAVU "TRNORUŽICA".

11. POSJET UDRUGE DISTROFIČARA

7.3. SU NAS POSJETILI ČLANOVI UDRUGE DISTROFIČARA  KRAPINA TE SU PROMOVIRALI PROJEKT "RAZLIČITOST JE DIO NAS" . KROZ PREDAVANJE I RADIONICU SU SENZIBILIZIRALI UČENIKE O POTREBAMA I MOGUĆNOSTIMA OSOBA S INVALIDITETOM.

10. 100 DANA ŠKOLE

15.2.2018. u 2.a smo uz puno igre i puno ramišljanja obilježili 100 dana škole.

Riješili smo 100 zadataka zbrajanja i oduzimanja, napravili krune, zamislili se i  nacrtali kao stogodišnjake, napisali sastavak "Voljela/volio bih 100 dana provesti u ...", napravili deset vježbi sa deset ponavljanja.

9. FAŠNIK U 2.a

MAŠKARE U 2.a

8. ZIMSKE RADOSTI 2.a

2.a JE DOČEKAO SNIJEG I UŽIVAO U ZIMSKIM RADOSTIMA.

7. SUSRET SA ŽELJKOM HORVAT-VUKELJOM

U ČETVRTAK 25.1.2018. SMO U NAŠOJ ŠKOLI  UGOSTILI POZNATU DJEČJU SPISATELJICU ŽELJKU HORVAT-VUKELJU.
RAZVESELILA NAS JE PRIČOM I IGROM TE NAM JE POTPISALA  KNJIGE KOJE SMO KUPILI.

6. BOJANJE UČIONICE 2. RAZREDA

U SRIJEDU I ČETVRTAK 3. I 4. SIJEČNJA  SU  KREŠIMIR HORVAT, JURAJ MATKUN,
ZVONKO MIHALINEC I ROBERT TIVADAR BESPLATNO OBOJALI UČIONICU DRUGOG RAZREDA. HVALA IM ŠTO SU ODVOJILI SVOJE VRIJEME KAKO BI UČENICI U DRUGOM POLUGODIŠTU NASTAVU POHAĐALI U LJEPŠEM  I VESELIJEM PROSTORU. ZAHVALJUJEMO I SPREMAČICI ANKICI ŠPIRANEC KOJA JE UVIJEK  SPREMNO POMAGALA.

GALERIJA SLIKA

5. VEČER MATEMATIKE U 2. RAZREDU

7.12. JE U NAŠOJ ŠKOLI ODRŽANA VEČER MATEMATIKE.
UČENICI 2.a, 2.b i 2.p SU U IGRI I DOBROM RASPOLOŽENJU SA SVOJIM  RODITELJIMA, BAKAMA, BRAĆOM I SESTRAMA  RIJEŠILI MNOŠTVO ZADATAKA.

KAKO JE BILO  POGLEDAJTE U GALERIJI.

4. GOSTI U RAZREDU

27.11, GOSTI U NAŠEM RAZREDU SU BILI UČENICI SREDNJE ŠKOLE ZABOK KAKO BI NAM PRIBLIŽILI POJEDINA ZANIMANJA.
O BUDUĆEM ZANIMANJU EKONOMISTICE NAM JE PRIČALA KLARA TUĐA, PRODAVAČICE PAULINA ZUBIĆ, KONOBARICE-BARMENICE VALENTINA PETROVIĆ, A TURISTIČKO-HOTELIJERSKI KOMERCIJALIST PAVLE ŠIMEK NAM JE PREZENTIRAO ZANIMANJE KUHARA. UČENIKE JE VODILA PROFESORICA EKONOMSKE GRUPE PREDMETA GORDANA VURNEK

SLIKE IZ FOTOGALERIJE

3.DAN KRAVATE

U SRIJEDU, 18.10. SMO OBILJEŽILI DAN KRAVATE.
IZABRALI SMO NAJLJEPŠU TATINU KRAVATU, A  NAPRAVILI SMO I SVOJE MODELE TE NJIMA UKRASILI UČIONICU.

2. JUMICAR, 22.9.2017. OŠ ANTE KOVAČIĆA, .ZLATAR

22.9.2017. SMO POSJETILI  OŠ ANTE KOVAČIĆA U ZLATARU I SUDJELOVALI U PROJEKTU "PROGRAM PROMETNE KULTURE ZA NAJMLAĐE".
U PRVOM, TEORIJSKOM  DIJELU SMO POSLUŠALI PREDAVANJE O SIGURNOM PONAŠANJU U CESTOVNOM  PROMETU.
U DRUGOM, PRAKTIČNOM DIJELU SMO SAMOSTALNO UPRAVLJALI VOZILIMA I IZ PERSPEKTIVE VOZAČA UOČAVALI OPASNOSTI.
UZ POMOĆ DJELATNIKA GRADSKOG CRVENOG KRIŽA ZLATAR SMO UČILI OSNOVE PRVE POMOĆI, A ZATIM SMO U PRATNJI VARTOGASACA DVD DONJA BATINA  PROŠLI OBUKU PREVENCIJE OD POŽARA ZA NAJMLAĐE.

SLIKE

22. Tena Jakuš

U nedjelju 28.05.2017. Tena Jakuš,  članica Gimnastičkog kluba Dubrava, natjecala se na 3. Društvenom natjecanju toga kluba u rekreativnom programu. U kategoriji mlađih kadetkinja u D programu, Tena je osvojila drugo mjesto među natjecateljicama prvih razreda osnovne škole.

ČESTITAMO TENI  !!!

21. TERENSKA NASTAVA U ZAGREBU

PETAK 26.SVIBNJA 2017.

UČENICI PRVIH RAZREDA SU POSJETILI ZAGREB GDJE SU POGLEDALI FILM "SMISAO ŽIVOTA JEDNOG PSA", OBIŠLI ZOOLOŠKI VRT I SUDJELOVALI U EDUKATIVNOJ RADIONICI.

SLIKE ZOO

20. VOĆNA SALATA

Na satu prirode i društva smo manje pričali, a više radili na zdravoj prehrani te smo pripremili ukusnu i zdravu voćnu salatu.

slikice

19. KIKI FESTIVAL

MEĐUNARODNI FESTIVAL DJEČJEG FILMA ODRŽAVA SE OD 24. DO 28. TRAVNJA 2017., A ORGANIZACIJU KAO I DO SADA POTPISUJU DRUŠTVO NAŠA DJECA ZABOK I GRAĐANSKA ORGANIZACIJA ZA KULTURU – GOKUL.
FILMSKI PROGRAM  SE PRIKAZUJE   U MULTIMEDIJSKOM CENTRU − KINU U ZABOKU.
CILJ KIKI FESTIVALA JEST RAZVOJ KULTURE GLEDANJA FILMOVA U RANOJ DJEČJOJ DOBI S POSEBNIM NAGLASKOM NA EDUKATIVNE FILMOVE KOJI DJECU POTIČU NA RAZMIŠLJANJE TE PODIZANJE VIZUALNE PISMENOSTI DJECE.

UČENICI 1.a SU 26.4.2017. POGLEDALI KRATKE  FILMOVE :
"KUT", "DNEVNIK MARATONA","CHIKA, PAS IZ GETA", "KUKUŠKA", "TRGOVINA", "ZLATNI HITOVI".

18. Dan planeta Zemlje i Zelena čistka

Obilježavajući Dan planeta Zemlje pridružili smo se akciji Zelena čistka te dali svoj doprinos u čišćenju svog okoliša škole. Nakon akcije smo izradili plakat kao podsjetnik drugima kako mogu pridonijeti  očuvanju čistoće okoliša.

SLIKE U GALERIJI

17. PROLJETNA RADIONICA

POKUSI SA MIKROSKOPIRANJEM I BEZ MIKROSKOPIRANJA
U utorak 18. travnja 2017. od 9 do 12 sati, za zainteresirane i motivirane učenike su  u našoj školi organizirane razne radionice između ostalih i radionica pokusa.

1.POKUSI SA MIKROSKOPOM
ZADATAK 1.: PROMATRANJE STANICA POKOŽICE CRVENOG LUKA (ALLIUM CEPA)
ZADATAK 2.: PROMATRANJE CIJANOBAKTERIJA

2.KAKO NAPUHATI BALON:
KAKO MOŽEMO POMOĆU SODE BIKARBONE I OCTA NAPUHATI BALON?

3.GROŽĐICE KOJE PLEŠU
ŠTO SE DEŠAVA SA GROŽĐICAMA KAD IH STAVIMO U OCAT SA SODOM BIKARBONOM?

4.PLUTAJUĆA PRIBADAČA
ŠTO JE LAKŠE : PAPIR ILI PRIBADAČA?

5.DUGINE BOJE U MLIJEKU

6.VULKAN U ČAŠI

7.OTISCI PRSTIJU
NAPRAVITI OTISKE PRSTIĆA POMOĆU BOJE I USPOREĐIVATI OTISKE RAZLIČITE DJECE

8.LAVA LAMPA U PLASTIČNOJ BOCI

9.VREĆICA ISPUNJENA VODOM I OLOVKA
ŠTO  ĆE SE DOGODITI KAD OLOVKA PROBIJE VREĆICU?

10.EKSPERIMENT SA SVIJEĆOM I VODOM

SLIKICE U GALERIJI (100 slika)

15. Medicinska sestra u razredu

8.3. 2017. medicinska sestra Marija Kranjčec podučila je učenike kako pravilno prati zube po modelu.

14. FAŠNIK

Veseli i zadovoljni smo proslavili najluđi dan u godini.

Zahvaljujemo mami Brezak što nam je sašila kostime.

13. DAN RUŽIČASTIH MAJICA-PINK SHIRT DAY

Dan ružičastih majica, poznatiji kao Pink Shirt Day, program je prevencije vršnjačkog nasilja, a obilježava se zadnje srijede u mjesecu veljači. Ideja je nastala u znak protesta zbog incidenta koji se dogodio u jednoj školi. Naime, dječak koji je došao u školu u ružičastoj majici, u znak podrške svojoj oboljeloj majci, postao je žrtva nasilja. U znak podrške tom dječaku, njegovi školski kolege također su odjenuli ružičaste majice, a njihova poruka protiv nasilja uskoro je poprimila globalni karakter.

12. 100 dana škole

14.2.2017. u 1.a smo uz puno igre i puno ramišljanja obilježili 100. dan škole ali i proslavili Valentinovo.

Riješili smo 100 zadataka, nacrtali 100 srca i u njih upisali što sve volimo, nabrojali i zapisali 100  životinja te se prisjetili  riječi koje u sebi sadrže 100.

11. Posjet Općinskoj knjižnici

2.12.2016. na dan Svete Barbare, zaštitnice općine Bedekovčina, u sklopu tematskog dana smo posjetili Općinsku knjižnicu gdje nas je ugostila gospođa Anica Kopjar. Naučila nas je tko je bila sveta Barbara , upoznala nas je s običajima vezanim uz blagdan i pročitala nam  prigodnu priču. Druženje je završila ukusnim čokoladnim medenjacima.

10. Večer matematike

1.12.2016. u našoj školi je održana Večer matematike. Djeca i roditelji su zajednički  kroz igru i zabavu  rješavali zadatke i matematičke probleme.

9. Posjet udruzi Našenina

7.11.2016. posjetili smo izložbi "Cinfrane krpice" u organizaciji članica udruge "Našenina-vezilje Bedekovčina". Vidjeli smo mnogo ručnih radova i  prikaza aktivnosti ljudi iz starih vremena. Razveselili su nas domaćim jabukama i slatkišima.

8. Majka- gošća u razredu

3.11.2016.

Gospođa Ana-Marija Ocvirek, djelatnica Raiffeisen banke nas je posjetila u razredu te nas upoznala sa djelatnostima banke, novčanicama i potrebom štednje. Darovala nas je kasicama, olovkama, bombonima i balonima.

7. Svjetski dan štednje

Međunarodni dan štednje obilježili smo posjetom Zagrebačkoj banci. Djelatnici su nas upoznali sa aktivnostima u banci te su nas darovali prigodnim poklonima.

6. Dan zahvalnosti za plodove zemlje

20. 10. 2016.

Mame i bake su pokazale svoje umijeće u pripremi kruha kakav se je nekad jeo te su nas iznenadile ukusnim kolačima.

5. Dan kravate

18.10. i mi smo odjenuli kravate.

4. Posjet knjižničarke

17.10.2016.

Povodom Mjeseca knjige knjižničarka Marina Vučković nam je pročitala bajku
braće Grimm "Crvenkapica".

3. Upoznavanje djelatnika škole

27.9.2016.
Na satu prirode i društva smo se prošetali po školi te vidjeli gdje radi gospodin ravnatelj, tajnik, pedagoginja, knjižničarka i službenice u računovodstvu.

SLIKICE

2. Posjet DV Bedekovčina i razgledavanje izložbe "Inspired by"

6.10.2016.
Povodom Dječjeg tjedna posjetili smo DV Bedekovčina i razgledali izložbu radova. Učenici su se i sami  okušali u izražavanju raznim likovnim tehnikama.

1. Policijski službenik u posjetu 1.a

28.9.  posjetio nas je policijski službenik. Tijekom poučnog predavanja i razgovora ponovili smo  temeljna pravila sigurnog sudjelovanja u prometu. Na kraju smo za pokazano znanje i pažljivost bili nagrađeni prslucima.

Za motivirane

ERASMUS +

Projekt

Nositelj Erasmus akreditacije u području odgoja i općeg obrazovanja (za razdoblje od 1.2.2023. - 31.12.2027.)

Europski projekti škole:

Erasmus+ KA 1:

"Kroz različitost do izvrsnosti"

"Škola je fora - zaIGRAJMO se i učimo!"

''Abeceda znanosti''

''SNEP Junior''

Vrijeme primanja roditelja

Upisi u srednju školu

Poštovani roditelji, dragi učenici!

Ovdje se nalaze sve novosti i dostupne informacije o upisima u srednju školu te zanimanjima koja nude određene srednje škole.

Odluka o upisu učenika u 1. razred srednje škole u školskoj godini 2023./2024.

Pravilnik o elementima i kriterijima vrednovanja za izbor kandidata za upis u I. razred srednje škole

srednje.e-upisi.hr

Viber info-kanal o upisima u SŠ

UČIONICE

Materijali

PREVENTIVNI MATERIJALI I

PSIHOSOCIJALNA PODRŠKA

Ukoliko je Vama i/ili Vašem djetetu potrebna psihosocijalna podrška, možete je potražiti na sljedećim poveznicama:

OBITELJSKI CENTAR KRAPINA

Hrvatska psihološka komora

Društvo psihologa Krapinsko - zagorske županije

Poliklinika za zaštitu zdravlja djece i mladih Grada Zagreba

Plavi telefon

''STELLA'' - mobilna aplikacija namijenjena mladima 11 - 18 godina i njihovim roditeljima/skrbnicima, usmjerena na promociju i prevenciju mentalnog zdravlja mladih

Centar za rehabilitaciju ERF-a

RED BUTTON - MUP, online prijava nasilja na štetu djece

Za sva pitanja, podršku i pomoć, unutar Škole, možete se obratiti djelatnicama stručne službe na:

osb-pedagog@kr.t-com.hr (pedagoginja), TEL: 588-204

socijalni-pedagog@os-bedekovcina.skole.hr (socijalna pedagoginja) TEL: 588-203

Smjernice MZO - važno!

Poštovani roditelji,

s obzirom na smjernice MZO-a (https://mzo.gov.hr/vijesti/smjernice-osnovnim-i-srednjim-skolama-vezano-uz-organizaciju-nastave-na-daljinu-uz-pomoc-informacijsko-komunikacijske-tehnologije/3585), molim vas da redovito pratite stranice OŠ Bedekovčina i da postupate prema objavama ili uputama razrednika.

Unaprijed zahvaljujem!

Coronavirus (2019-NCoV) - Informacije

Zbog povećanog interesa javnosti i medija, Ministarstvo zdravstva i Hrvatski zavod za javno zdravstvo svakoga dana na svojim mrežnim stranicama objavljuju najnovija saznanja u vezi coronavirusa. S obzirom na epidemiološku situaciju, informacije i preporuke se mogu realtivno brzo promijeniti, stoga molim pratite web stranice HZJZ-a (www.hzjz.hr) i Ministarstva zdravstva na kojima se svakodnevno  objavljuju ažurirani podaci  vezano uz coronavirus, kao i mjere prevencije, koje ćemo i mi redovito ažurirati:

EKO ŠKOLA

Eko škola

INFO - 2019./2020. šk./god.

Poštovani roditelji,

sve novosti i nformacije vezane za oraganizaciju rada u 2019./2020. školskoj godini, provođenju cjelovite kurikularne reforme, udžbenicima i ostalome, možete pronaći na ovom mjestu.

Next IoT projekti

STEM

IoT projekt - Now

MZO

BROŠURA

Opasnosti od strujnog udara uz prugu

AZOO

Brošura za roditelje

Brošura za roditelje - suzbijanje droga